Sunday, June 21, 2009

May 22, 2009


今日はぎんこうにきました。あとではTokyoDislandland にきました。楽しいでした。おおきですね。クレプをたべました。あきはばらにきました。あきはばらでおてらをみました。ばんごはんはてんやたべにきました。ホテルにかえりました。テレビをみました。

Vocab:
かわり - exchange, transaction
ゆうえんち - amusement park
ポップコーン - popcorn
パレード - parade
えんげいかい - a show

Cultural Notes:
1. Disneyland is well liked, very empty and fun.
2. Curry flavored popcorn in Disneyland
3. As big as Akihabara is I found a small shrine in it.
Today I went to Tokyo Disneyland; which was more enjoyable than Disney World because it was emptier, and line were a lot shorter so I could do more. After my time was done there I wanted some tempura at a tenya so I got some and headed back to the hotel.

No comments:

Post a Comment